Lägenheten

Igår var vi och kollade på lägenheten.
Huuur mysig som hälst, Sebbes rum var helt lagom stort till honom.
Mitt var helt lagom stort till mig. :) Vardagsrummet o allt! Super.
Älskade köket, jätte stora fönster o en neutral färg på väggarna.
Badkar och tvättmaskin i badrummet. Jätte stor balkong. :D
Är heelt överlycklig. Fint område o bara en trappa upp till lägenheten.
fredag ska vi skriva kontraktet. :)

Sitter och kollar lite på möbler, en ny tv o lite sånt. :D
Måste ha:

* Tv bänk
* En TV!
* Bokhyllor
* Micro
* Gardiner
* En sterio är jag lite sugen på. Har inget o spela skivor med.
* Lite blommor o Prydnadsaker.
* Lampor

Inflyttning blir 7 december eller 1 januari.
beror på lite.
Om dom ska tapetsera innan jag flyttar in eller hur det blir. :)

:) Allt annat har jag ju redan.
Fast jag behöver ju en
*Fotölj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback