Lady Sylvanas, världens finaste katt. :)


Är så förälskad i min lilla Lady Sylvanas så jag måste lägga upp bilder på henne.

Är hon inte underbar?











Nu har jag och Pontus kommit på lite namn till Kattungarna.
Tillfälliga namn, som vi döper dom till för o veta vem som är vem. Självklart får ju blivande ägarna behålla eller byta namnen.)


Det kommer ju SÅKLART bli en World of Warcraft kull. :)
Töntigt va? ;) Men namnen är helt underbara.

Eftersom Lady Sylvanas är döpt efter en i World Of Warcraft (Min favorit BTW) Så måste ju hennes kattungar också bli det! 


Så det kommer antingen bli namn på platser i spelet (T.ex: Huvudstäder,byar,områden,instanser.),
eller Namn från Huvudkaraktärer/Personer från spelet, (T.ex: Bossar/Gudar/Demoner/osv.)

___________________________________

Favvisnamnen är understrukna
________________________________________

Platser:

Flicknamn:
Tanaris, Silvermoon, Elwyn Forest, Emerald Dream,

Pojknamn:
Stormwind, Orgimmar, Azeroth, Kezan,

__________________________________________

Personer:

Flicknamn:
Onyxia, Lady Proudmore, Elune, Queen Azshara, Auriaya

Pojknamn:
A
rthas Menihil, Illidan Stormrage, Kil'jeaden, Xavius, Varimathras, Archimonde, Deathwing, Ignis, Thalassian

___________________________________________


 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Tack så hemskt mycket =) Blir så glad för såna kommentarer. Jag känner mej väldigt glad och uppåt idag trots att jag knappt sovit på två nätter, jag e konstig =) hihi.. Va gulligt med din son, hihi.. Underbart söt katt oxå.. Hoppas att du snart kryar på dej, sänder dej krya-på-dej kramar =)

2009-09-24 @ 10:12:45
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback