Piss..

Jag mår piss.. Piss i helvetes jävla jävulskt dåligt.
Har så ont i min kropp, så extremt ont. Tror jag avlider alltså.
Och så ont som det gör när jag andas. Puh, orkar inte..




Kl: 23.58

Jag kan inte sova, har sovit heela dagen!
Pontus har varit här o tagit hand om Sebb idag.
Han bjöd på kinamat, så gott.

Det kändes såå hemskt
nyss när jag skulle äta min medicin, 5 tabletter och 
en flytande medicin. Uff, jag svettas som tusan.
Men det känns iallfall bättre nu, även om det bara
är pga all medicin. Det är ju en slags ''fake'' kännsla
kan man kalla det. Jag måste ta det väldigt lungt.

Ringde till jourläkarcentralen innan, dom är så snälla.
Jag var tvungen o ringa dit, lugnar ner mig då.
Det känns lättare att ta tag i smärtan om man har
någon som säger att det är normalt och ingen fara.
Dom sa att jag bara kunde ringa om jag mådde dåligt.
Och om jag blir sämre. Jag älskar dom. <3)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy! Stackars dig. har sonen klarat sig då? hoppas på det. bara du inte blir sämre. har de sagt något om du skulle behöva mer vård? Det låter ju som att du verkligen mår piss

2009-09-23 @ 19:40:10
Postat av: Anna

Usch vad jobbigt.Hoppas att någon hjälper dig passa Sebastian.Krya på dig

2009-09-23 @ 20:43:27
Postat av: mia

usch hoppas du blir bättre snart, låter inget vidare.

2009-09-24 @ 11:46:05
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Kalle

Hur testar dem att man har svininfluensan??

2009-09-24 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback