Puuuuh.

Heej hej!
Uff, jag känner mig pigg. Men så fort jag anstränger mig går det åt pipan. :(
Var tvungen o gå till affären innan idag, jag höll på o dö.. :(
Har knappt sovit en blund inatt heller, vaknar varannan timma och kan inte andas..
Hackar lixom i andetagen. hhh..hh.h.h.hhh.h.. Så typ..
Då måste jag gå upp och gå runt lite i lägenheten..
O sen är det så om o om igen. Jag vill inte vara sjuk längre. :(

Men dagen har iallfall varit bra annars, Sebastian har varit en ÄNGEL idag.
Så snäll och go. Inte gråtit eller gnällt. :) Bara skrattat, lekt och skojjat.

Nu har vi precis ätit lite go mat och vi är trötta!
Snart gå och lägga mig tror jag, Sebastian ska det iallfall. :)



Åh juste. Kollade på greys anatomy innan. :)
De två första avsnitten av sesong 6! :D
Helt underbart. Är så glad att det är tillbax!


Kommentarer
Postat av: PUCKO

Hur jävla dum i huvudet får man vara??? Fattar du inte att du måste vara inne när du har SVINinfluensa? Det smittar....det vet du va???????????????????????????????????????????????????

2009-09-25 @ 22:54:13
Postat av: Tanjah

Vart har du sett dom? Hur får man tag på säsong 6 redan?

2009-09-26 @ 10:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback