Sjuklingar :)

Hej hej.
uff vi är sjuka här hemma.
Sebbe är hostig o förkyld och har ögoninflamation.
Och jag är bara förkyld. :)
Men ingen feber.

Idag har vi tagit det ''lungt''. Sebbe har sovit och jag har tvättat, städat framsidan av huset, bron o hela detta. Skrubbat skrubbat! Se har jag gjort rent klädslen till vagnarna. :) Och nu har vi precis varit och handlat och jag har diskat.. och nu har jag lagt in en tvätt till. Fattar inte hur jag orkar med min förkylning och allt.

Lady ligger och sover som en stock på skötbordet, det är hennes favvis platts nu. :) Hon sover mest och äter. jag har köpt vitaminer och special foder till henne. Så kattungarna blir friska och starka. 

Just nu är lady i vecka 4. :D  Om man ska räkna så gulligt. en katt går ungefär 9 veckor. Så hon har 5 veckor kvar.



Blivande mamman.




Kommentarer
Postat av: hanna

haha usch.. jag är sugen! hahah!

2009-09-23 @ 15:42:37
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback