Toppen är nådd.

Jaha.
Igår så var jag på vårdcentralen! Jag fick gå in bakvägen och slussas in i ett litet rum. Spännande uppelvelse.

Undersköterskorna hade masker o förkläden på sig. Och doktorn med.
Dom testade mig för svininfluensan. Kom fram till att jag har lunginflamation, inflamation i halsen och ögoninflamation. Och fucking jävla svininfluensan... Tror aldrig att jag kommer lyckas bli sjukare än vad jag är nu i hela mitt liv.

Äter svin starka pencilin, ska ta 3 gram om dagen, sen får jag något för o kunna andas redigt, o en medicin till halsen och så ska jag knarka alvedon.

Doktorn fattade inte hur jag hade orkat gå med detta i en hel vecka utan o söka hjälp, vilket jag heller inte fattar. Gick nog på ren överenergi eftersom jag var illa tvungen o ta hand om Sebastian.


Tack o gonatt!


JEANETTE, JAG VÄNTAR MED SPÄNNING PÅ UPPDATERING. :D
Nu har jag nått o glädja mig åt i min sjuka!


P.S: Ja, jag har svininfluensan.
Massor som har frågat det nu. :D


Kommentarer
Postat av: agnetha

Har du svininfluensan ????

2009-09-23 @ 17:04:31
Postat av: helena LKPG

hoppas ni friskar på er snart, inget kul att vara sjuk.



du, måste bara fråga, när ni åkte ambulans och var på akuten, visst var du smittad av svininfluensan redan då? du kanske skulle ringa och tala om det för dom så dom vet? eller det kanske inte behövs



ha det bäst kram Helena LKPG

2009-09-23 @ 17:27:17
Postat av: Wilbur

NÖFF NÖFF

2009-09-24 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback