Ut till Kimsan och Pettsson

Hej hej.
Idag ska jag och Sebbe-Bebbe ut till Kim och Petter.
Vi ska stanna där till imorgon. :)
Dom har ju precis flyttat, 6 mil här ifrån.
Så det ska bli spännande att se hur det är där ute.

Jag har precis duschat o packa till Sebastian,
han ligger och sover nu. :) Han är så go.
Han har lärt sig några nya ord, Gurka, där, baka kaka, Bapp(Vi kalla nappen för bapp), hej och nej. :)
Han säger ju så mycket nu att man inte kan skriva ner allt. :P
Sen gör han mycket gester som betyder olika saker,
 skakar o nickar på huvudet o sådana saker. :)

Kan inte fatta hur stor han är nu, och allt som han kan.
Han äter helt själv och allting.
Igår var vi ute på lekparken och Sebastian sprang och åkte rutskarna hela tiden.
Upp för trappan o sen kanade han ner på rumpan. :)
Ju mer han åkte ju fortare gick det ner. :D haha.
Goe gris.

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Isa

tjo snygging!

Förlåt att jag så sällan hör av mig. Är alldeles slut nu, vi har fått en snorig bebis, först blev Mats sjuk, sen bebis. Ojojoj, stackarn. Hon är så täppt, svårt att amma svårt att sova, men hon har i alla fall ingen feber.

hur har du det??

puss & kram

2009-09-07 @ 22:14:03
Postat av: mia

det stavas rutschkana.. =)

2009-09-09 @ 09:29:00
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback