Detta fält måste fyllas i

Nu är det mitt i natten o jag fick för mig o uppdatera blogg-satan. :)
Jag är så dålig på o blogga nu så det är fan tragiskt!

Har varit lite i vislanda nu senaste tiden. Tycker det kan vara kul o åka dit ibland.
Men för mycket av de goda är aldrig bra. :P

Mycket festande har de varit också, kan vara roande ett tag det också.
Men nu ska jag ta det lite lugnt fram till studenten..
Studenten känns dock otroligt jävla överskattad. :/ Får stå o skrika lite och sen ''dra hem o sova'' citerat av Kusin julia som också tar studenten nu.
Måste beställa student mössan också.

Sebastian lever om som vanligt, inatt så sover han i sin egna säng hoppas jag.
Han har sovit inne hos mig ett bra tag nu.. Får se om han klarar av o sova i egen säng från och med inatt.
Hoppas inte han vaknar i panik bara, då vågar han ju aldrig ligga där igen.
Men han tyckte det var rätt spännande när vi la i hans kudde o täcke i sängen. Då skulle han ligga där o dricka sin välling, såfort den var slut så satte han sig upp o tittade runt. Sen skrek han; MAAMAA!! MAMMAAAAAAA.
Fick söva han i knät o sedan lägga ner honom. :P

Min katt springer runt här i lägenheten o skrämmer mig hela tiden.. Tror att det är ett spöke, o sen kommer jag på att det bara är katten. Fattar inte att jag blir lika rädd varje gång.
Känns som att alla är sjuka eller går o dör just nu. Så man är ju lagom mörkrädd.

Nu ska jag faktsikt sova.
OCH IDAG ÄR DET KATARINAS FÖDELSEDAG.
GRATTIS GUMMAN! ^^







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Wickan

Tycker att jag känner igen det där att vilja sova hos mamma. Kan pojken fått det från dig? hm hm.

Fråga din mamma eller någon (dvs mig) vi vet, eller hur, mammagris!!!!! :) :)

2010-04-07 @ 00:32:52
Postat av: kATARINA

Hej gumman :D TAAAAACk så mycket :) Nicole: SNYGG TRÖJA ;);)

2010-04-07 @ 16:31:52
URL: http://lillapuuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan

kan du fixa blogg design?

Annie

2010-04-08 @ 13:31:33
Postat av: Alexandra

Var gärna med & tävla om valfri vara upp till ett värde av 300 kr inne hos pingpongbarnklader.se i min blogg :)



http://onttonen.blogg.se/2010/april/tavling-i-samarbete-med-pingpongbarnkladerse.html

2010-04-15 @ 10:53:23
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback