Nu får det vara nog..

Med sjukligheter!
Nu har vi åkt på lunginflammation!
Jätte jobbigt, men nu börjar vi bli bättre igen.
Vi har varit så sjuka nu den senaste tiden.
Förra månaden hade jag njurbäckeninflammation..
Undra vad det blir nästa gång..

På löördag fyller jag år, känns inte de minsta kul när man går på pencilin o hostar som en kärring med kol.. Men jag ska nog hitta på något iallafall. Om Sebbe är frisk så ska han åka till hjortsberga som vanligt. Men det beror helt på hur pigg han är.

Idag har jag iallfall städat som en galning, Sebbe har också hjälpt till. Han ville mest bara diska och stå på toan o sortera alla mina shampon o lotions o hårprodukter. Det gjorde han så bra så! Sebastian är helt galen i fil, han äter flera skålar med fil o cornflakes varje dag! Men han kan inte äta något vettigt, bara massa fil..
Nu ligger han o sover som en stock och jag ska böja med maten snart så den är färdig lagom tills han vaknar. Måste hänga lite tvätt me..
Fick tvätta om en tvätt 2 gånger för att jag råkade få med en blöja.. Koorkad!


Kommentarer
Postat av: A-K

Ja det är likt dig att få med en blöja nu blir det väl stopp i rören.

2010-04-22 @ 19:10:19
Postat av: elisejohanna

svar: vilka bilder ? xd

2010-05-20 @ 21:29:23
URL: http://elisejjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback