SÖNDAG!

Hejhopp.
Har sovit hos mamma inatt. Vaknade kl halv 11, har inte sovit så länge på 2 år.  Sebastian är ju hos farmor o farfar. Saknar honom jätte mycket, men har så mycket o göra så det har ändå vart skönt att kunna göra det snabbt och effektivt själv.:) Idag ska jag storhandla och puttsa fönster innan Sebb kommer hem. Bokade tvättstugan igår och tvättade alla våra kuddar och täcken o hela köret. Så nu är det reent o fint. Hade vart skönt om man kunde slänga in Sebastian madrass i tvättmaskinen också. :) höhö..

Jag längtar verkligen till fosterljudet. Ska spela in det på mobilen som Nicole gjorde med Thilian. Ångrar att jag inte gjode det med Sebastian.

Uff nu måste jag vakna .. Känns som hela dagen har gått åt helvete när man sovit såhär länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback