svar

Lena om Svar på kommentarer:
Lite handlar det nog om att du vill vara ensam mamma, annars hade du sett till att skydda dig. Killarna ska givetvis skydda sig, men det är du som blir gravid... Det är du som har det sista att säga till om. Om du inte vill "döda ett barn" se då till att inte bli gravid. Vi lever på 2000-talet och det finns massor av alternativ för att inte bli gravid...


Svar: Det är en sak som du inte kan uttala dig om. Jag gick på p-piller. Det var inte ett önskemål, jag planerade inte att bli gravid. Sen om jag blir det och vill behålla det är en heelt helt annan sak. Om jag inte vill döda ett barn, så kan jag antingen använda kondom, eller helt enkelt behålla barnet. svårare än så är det inte. Jag tycker det är skönt att vara ensam, det är en HELT annan sak det också.

Kommentarer
Postat av: Lena

HMMM... Var det inte så du blev gravid förra gången också??? eller något liknande ialla fall??? Då kanske man ska dubbelskydda sig, om man blir så lätt gravid, därför tror jag att det var lite planerat.

2010-08-31 @ 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback