Trött..trött..tröött.

Halloj.
Idag har vi vart på stan med Sandra och henns barn.
Käkade lite och sen drog vi till linneaparken så barnen kunde leka av sig.

Nu ligger han utslagen på mammas soffa, måste snart väcka honom och gå hem. Han måste kunna somna ikväll för jag är riktigt trött, hade behövt sova middag. Utan det går jag verkligen under.

Har fått så jävla mycket finnar av graviditeten, minns att det var så med Sebastian med. Sjukt irriterande, känner sig väldigt äcklig. Måste gå och köpa något mot det imon. Kan inte ha de såhär, blir tokig.

Ja imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på mer, går väl hem till mamma och invaderar henne. Är det varmt ska sebbe få bada i sin lilla pool. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback