2010 närmar sig sitt slut..

Nu har vi precis ätit middag. :) Jätte gott, potatisgratäng och fläskfilé.
Vi har det så mysigt här hemma hos mamma.
Sebastian och jag ska snart börja göra fruktsalladen.

Han var så söt innan,
vi satt i soffan o kollade på tv.
Och då gick han ner från soffan och sa: ''Kommer snart''
Okej sa jag då.
Så frågade han: '' Mamma rädd?'' Eftersom jag skulle sitta själv i soffan.
Needå sa jag då.
då sa han. '' Ne, mamma, det är inte farligt. Kommer snart'' ''Hejdåå'' *fniss fniss*

Haha.. så sött. Garvade lagom..

Han har dock kommit in i någon jävla trotts period!!
Han lyssnar inte på mig för 5 öre. Han lyssnar inte förren jag blir riktigt arg!
Och jag hatar att det ska behöva gå så långt att man ska bli arg innan han förstår.. :(
Menmen...

Vi sov middag till 17.30, så jag hoppas han orkar vara vaken o se raketerna.
Han har sett några nu ikväll och han tycker det är så häftigt!

Ska skriva lite om vecka 32 i inlägget där nere nu.


Och nu är snart år 2010 slut,
jag ser väldigt mycket fram emot år 2011,
hoppas på att det blir ett fantastiskt år. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback