23 December

Hallå allihopa.
Denna dagen har varit förjävlig...
Vi gick upp tidigt imorse, för vi var tvugna o julhandla på citygross.
Handla all julmat, julgran osv.
Jag vaknade med vääärldens bästa humlör, såg fram emot dagen, klä julgran o alltihop! Göra det så roligt som möjligt för sjuka Sebbe.

Sebastian ville absolut inte, vilket var fullt förståligt iom att han har feber och är sjuk.
Fick muta honom med godis o massa annat gott för humöret skulle vara någorlunda.

Och på köpet så har man två idioter tjatar över sms, som inte verkar fatta att Sebastian är sjuk.
Det är nästan som att dom inte tror på vad jag säger.
Tjatar o tjatar o tjatar fast att jag har sagt hur läget är!
Sebastian behöver lugn och ro, inte 7 kusiner och fullt pådrag,
när han har 38,8 i feber och ser knappt med ögonen.
OCH HAN SMITTAR!
Men nä '' han kan ju vila här lika väl som hemma''.
HUR fan ska han kunna vila o ta de lugnt när dom ska ha fullt hus?! Säg mig de. snälla någon.
Och för det ANDRA så vill inte jag ha hem ett helt utmattat barn på julafton,
han hade lipat hela dagen och varit på hemskt humör.
Det tycker inte jag är så jävla kul.
Men dom verkar bara tänka på sig själva,
inte på Sebastians bästa eller på VÅRAN julafton.

De senaste 2 gångerna dom har haft honom har han varit sjuk, och han har tamigfan aldrig fått bli frisk. Och nu är han mer sjuk än han var senaste gångerna. När han kommer hem efter en sån helg så är han inget roligt barn..

Jag sa redan i tisdags till dom att Sebastian var sjuk!

OCH DET ÄR JU FÖRFAN JULAFTON IMORGON, VEM FAN BÖRJAR BRÅKA, KÄFTA OCH TJAFFSA DAGEN INNAN JULAFTON? JO FAMILJEN ''IDIOT'' SOM TOTALT HAR FÖRSTÖRT HELA MIN JÄVLA DAG!
Jag har vart så jävla arg idag, och Sebastian har varit enu ledsnare för att jag har varit arg.

OCH, SOM OM INTE DE ÄR NOG!

SÅ HAR JAG FÅTT KÄFTA MED FÖRSÄKGRINGSKASSAN, DOM VÄRSTA IDIOTERNA PÅ HELA JORDEN.

Och INAATT så har jag haft REGELBUNDNA jävla  förvärkar, HELA NATTEN, med 10 minuters mellanrum!




MEN, nu så har jag lugnat mig lite.
Och vi ska bara ta de luuuugnt nu,
Sebastian är äntligen lite gladare,
antagligen för att jag också är det.
Ikväll ska vi spela bingolotto ju, uppersittarkväll.



Och INGEN jävel ska få förstöra resten av denna dagen, ELLER JULAFTON för den delen!

NUUUUUUUUUUUUUUU orkar inte jag meeeeeeeer!
Nu stänger jag AV min TELEFON tills NYÅR!
TAAAAAAAAACK O HEEEEEEEEEEEEEEEEJ.



Kommentarer
Postat av: Vårat liv i bokstäver

så tråkigt att folk inte kan förstå att barnen inte kan åka runt när dom är sjuka, jag hade samma problem förr så jag vet precis hur du känner. hoppas iaf att du får en bra dag och en kanon bra jul utan några tjafs :)

alla förstjärna en bra jul :)

2010-12-23 @ 17:06:00
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: hannis

Usch din stackare.. Hoppas du får en bra jul utan en massa tjabb och gnabb! :)

2010-12-23 @ 17:47:20
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: hannis

SV: Detsamma Wickan! Hoppas du får en problemfri jul =) Kramis

2010-12-23 @ 18:00:06
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback