25 December

Hallå alla.
Hoppas ni haft en redigt god jul.. :)

Idag har det varit ett jäkla ätande igen.
Min mage säger ifrån. Mådde skit bra 22-23.
Och självklart på julafton och annandagen så ska problemen komma. :)
Men jag har pinat ut det o ätit iallfall, det är ju för gott för att motstå!

Jag och Morbror sitter och kollar på Harry Potter och fenixorden.
Sebastian somnade för en liten stund sedan.
Han har lekt.

Både jag, Mamma och morbror är sjuka.
Jag har feber, ont i halsen och nacken, Mamma samma.
Jörgen börjar bli förkyld. haha..
Sebastian är duktig på att smittas, men jag beundrar Sebastian som tar sjukan så väl, han har ju antagligen samma krämpor som vi har. Och han klagar inte hälften så mycket. :D Jag klagar mest som vanligt.

Kan lista lite julklappar för er som är intresserade.
Sebbe fick;
Ny inredning till rummet på ikea, ny säng ska han få nu i veckan.
Pippis Apa.
Handuk,kläder,pyamas
Skriskor
Lego flygplan o lite legobitar.
En stooor matlåda, massor med låtsas mat,bestick. talrikar osv.
Vanliga mat bestick.
Och lite annat.

Får se vad han får av Pontus sida.


Jag fick;
digitalkamera,minneskort,
digitalfotoram
äggkokare
Radio
En julgran i plast
En kokbok, jätte fin.
pengar
Och sen har jag fått lite andra saker med, lite då och då.
Bortskämd är jag.. :)


Nu ska jag fortsätta titta på tv.
Har halsbränna, Bebisen håller på o försöker putta maten tillbax där den kom ifrån!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste ha varit snäll som får så många fina Julklappar:)Usch måste vara jobbigt må så Jäkla illa hela tiden tur den Lille Killen kommer snart

2010-12-25 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback