Fredag, Idol final.

Godmorgon.
Har inte sovit bra inatt, fick gå upp o ta alvedon och när dom hade börjat värka kunde jag somna om igen.

Sebastian vaknade precis nyss, han är inte pigg..
Jag hoppas han blir bättre framåt dagen, annars har jag inget samvete o lämna honom te Pontus imorgon. Men samtidigt vill jag till Ikea. Och han kan ju lika gärna vara sjuk hemma hos dom. Han saknar ju Pappa med. Hum.

Ja nu måste jag göra oss iordning. Jag måste ner på stan idag. :/ Måste till arbetsförmedlingen och soc. Egentligen borde vi bara ligga hemma. Men de går icke.. Ska bädda ner Sebbe ordänkligt i vagnen, lite frisk luft dör han inte av.

Ser fram emot idol ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback