Heeelt tokiga! mitt 1000:onde inlägg.

Ja detta är blogginlägg nummer 1000!

Vi har precis kommit hem från affären.
Och direkt började Sebastian o Lady leka.
Lady har tagit sönder en boll med en sån liten plinga i.
Och den springer Sebastian runt o kastar till lady.
Dom är verkligen helt galna!
Sebastian kommer inte sova någon middag idag..
Kommer aaaldrig få han o lugna sig..
Han har ätit massor med glasyr med, från när vi gjorde pepparkakshuset innan.
Måste köpa fler bollar till lady med.

Ja dom får väl leka så får väl jag städa. :)



Och en sak som gjorde mig totalt vansinnig när jag gick till affären.
Hade ju vagnen iom att jag skulle handla.
Och det är ju vallar o grejjer så man får ju gå på vägen ibland.
Och då kommer sånna typ jehovasvittnen och stannar mig MITT PÅ VÄGEN,
när jag går runt en vall!
Dom kom mötandes, så dom blockerade ju min väg.
Och dom börjar prata direkt,
 '' hej vi tycker att mamma pappa barn.''. Mitt på vägen!! 
Och då säger jag ''Ni kan ju förfan inte ställa er framför mig mitt på en väg, flytta på er förfan''
Heelt efterblivna idioter. och då flyttar dom på sig och jag går vidare och går upp på trottoaren.
Då följer dom efter mig och förväntar sig att jag ska stanna o lyssna på dom. Helt jävla efterblivna.
Förfan, dom kunde knappt svenska heller.
Jag hatar sånna jävlar som kommer från jehovas o allt vad det nu är..
Dom är ju så hjärntvättade att det är synd om dom.


Kommentarer
Postat av: Vårat liv i bokstäver

oj, bara 1000 inlägg ? :P du har haft din blogg i typ 1,5 år mer än vad jag har haft och jag har gjort dubbelt så mer :P

märsk att folk har olika intressen om bloggar :P

2010-12-08 @ 20:00:51
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma och Bebis i magen

Haha. Ja jag startade ju denna typ sammtidigt somd u startade din första blogg.

Men jag har ju inte bloggat så mycket som du :D hade ju ett jävla långt uppehåll ett tag där. Det är juinte fören nu jag har tagit upp bloggen igen :D

2010-12-09 @ 09:50:11
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Vårat liv i bokstäver

ska man räkna från min gamla blogg är ja upp i 3500 inlägg :P hehe ^^

2010-12-09 @ 13:15:04
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback