v 30. 29+3

Bebisen har hicka i magen, det känns så kul. :)
Stackarn måste vara väldigt irrterad, han har kickat i typ 30 min. haha..
Har ätit choklad puddig nu, tyckte jag va värd de.. Och jag har ju gått ner 1 kg. :P
Tur de, behöver jag inte ha så dåligt samvete efter all mat i jul. :D Vet jag att jag har 1 kgs marginal.

Ska lägga in lite bilder på magen aldeles snaaart. :)
Ska bara ta några till. :D


Min mage ser kanske inte så stor ut, men det är för att jag är stor :D är 174 cm lång. Så en stor mage, ser inte så stor ut på mig. :) Hade den suttit på en tjej som var 165-168 hade den nog sett redigt jävla stor ut.:p






Tycker min navel är så rolig.. :P





Är så jävla glad över att bristningarna inte blivit röda eller blivit värre..
Håller tummarna för att det fortsätter så!!





Kommentarer
Postat av: hannis

Åh bebis... :) Hur känns de när bäsen hickar där inne? hoppar magen??? :)

2010-12-20 @ 18:33:36
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: wictooria

ja det känns typ som han rycker till,ungefär som när han sparkar fast det är mer rytmiskt. :D Ibland kan man se att magen rör sig när han hickar, beroende på hur han ligger och hur hårt han hickar. haha.

2010-12-20 @ 21:17:39
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback