Lucia.

Jahaa, idag är de lucia. Vad trevligt. :)
Sebastian har lussefirande på dagis imorgon.

Jag har tvätt tid nu, men jag är för dålig just nu för o gå till tvättstugan..
Hoppas det går över snart så man hinner tvätta kläderna!!
Hade behövt tvätta lite annat med, lakan o sånt. Men det hinner jag aldrig nu.

Nu ska jag försöka klä på Sebastian iallfall så han är färdig för tvättstugan.



10.20
Nu har jag tvingat mig ner till tvättstugan och in igen..
Det är riktigt jobbigt, är helt yr. Kan inte hålla balansen.
Mår riktigt illa också. Kan inte ha piercingen i tungan, mår illa av den.
Klarar inte av kännslan av att ha något i munnen.

Mådde så jääkla bra i helgen, tur det iallfall när vi skulle iväg!
Lite tur får man väl ha.


Jag har så mycket jag vill göra idag med.
Vill fixa Sebbes rum och LEKA med Sebbe.

Han har lagt sin nya kudde till mig på soffan o vill att jag ska ligga där, på sidan.
Så han kan sitta bakom min rumpa o ''köra traktor''. Haha.
Han leker att mina ben är dörrar. Han är sån fantasi.
Han la nappen på köksbordet innan o sa,
''Hej då denden, ses imorgon säger jag!''
Så gulligt.
Och när jag mådde jätte dåligt o sen blev bättre, då sa han.
''Nu är mamma en glad flicka igen. Mamma mår bra igen.'' 
Han e så go min plutt. Han tar hand om mig. :)



12.20
Tvätten är klar! Skönt. Nu kan jag slappa.

Sebastian vill inte äta..Han vill inte äta de jag erbjuder, fast att han e hungrig.
Han vill bara ha godis säger han. Men de får han absolut inte..
Och han bara gnäller.. Men han får vara hungrig då om det inte duger..
Suck.. jag är så trött just nu.. Hade velat sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback