Nu var julen över..

Ja nu är julen över. Alltid lika trist.

Jag är sjuk..Vet inte vad det e för fel på mig.
Har eextremt ont i huvudet iallfall, extremt tryck bakom höger öga och öm i bakhuvudet på höger sida. Undrar fan vad det kan vara..

Vi är hemma just nu, och Sebastian leker som tusan.
Han har haft fullt upp med alla sina leksaker.
han har kollat på en film han fick med, Nicke Nyfikens jul. '
'Nyfiken'' går han runt o säger nu.

Jag har mest bara legat på soffan, och gått upp i omgångar och gjort mat till Sebbe.
Nu ligger han i sin säng och låtsas sova, och ropar;
''Sebbe sitter faaast''
och då måste jag komma o hjälpa honom, med ingenting.. :P Haha
Nu ligger han o säger,
''Sebbe sover, *snark ljud*, Pippi sover, apan sover, bebisen sover''
''SEBBE SITTER FAAAAST, Sebbe vaken!!''

Jag ska hem till mamma snart igen dock.
Ska vara där tills jag blir helt frisk,
jag blir riktigt mammig när jag är sjuk..
Känner mig inte trygg när jag är ensam och är sjuk.
Speciellt nu när jag inte vet vad det är för fel på huvvet. :P
Jag har knappt sovit något på hela natten..
Kanske totalt 3-4 timmar.
Ringde 1177 igår och pratade med dom på förlossningen.
Och dom sa att jag skulle ringa om huvudvärken blev värre eller om jag inte blev bättre,fick feber osv.

....Och jag kan verkligen inte blogga, det har tagit typ 30 min o göra detta inlägget.
Sebastian ropar hela tiden, för o jävlas känns de som.. :P
Hade han bara låtit mig skriva så hade det tagit 2 min o göra detta inlägget....

ska lägga in bilder nu med. får se hur lång tid de tar









Min piercing håller på o spricka! Också en sak som fan inte hände när jag var gravid med sebbe..
Inatt började de antagligen.
blööder från den.
30+3

Kommentarer
Postat av: Marie,som skickade skötväskan

Hej,

alltid lika fina bilder på Sebastian!

Vad jobbigt för dig att ha huvudvärk,om den fortsätter kanske du ska ringa MVC och be dom kolla ett blodtryck så att det inte är för högt.

Må så gott,kämpa på!

2010-12-27 @ 15:11:03
Postat av: Jolene

Hej, jag har oxå 2 olika pappor till mina barn o oxå fått massa påhopp .. du kan läsa om min blogg om du vill följer din blogg btw =), tror att dom som hoppar på dig är avvis på att du snart har 2 barn =)

2010-12-27 @ 22:09:38
URL: http://jolenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback