Rea Rea

Japp idag har jag fyndat på rean.
Jäkla bra att jag inte köpt något till Bebisen innan,
för nu var allt som jag tittat ut 50% billigare. :)
Ska lägga upp Bilder på de imorgon.
Köpte byxor,body och ett set med tjocktröja+byxa.
Sen var jag på Babyproffsen o köpte tuttsalvan,
och på apoteket o köpte lite lotion o salva.
Ska fixa babygym,sitter och skötbord i veckan.
Sen så har jag allt utom vagn.

Nu ska jag bara ta de lugnt vid Tvn,
har hållt på med bloggdesignen sedan vi kom hem.
Så nu blir det vila, börjar få feber. (y)


Kommentarer
Postat av: elina

bästa tuttsalvan är bröstmjölken, fick jag lära mig av en mamma som gick förbi mig på ullared när jag stod o kollade på sån salva:)

2010-12-29 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback