v 32


Lägger in bilder på magen sen..

Egna tankar: Jaha, nu är det inte alls långt kvar. Och nu har man verkligen gått långt.. ;P Magen har börjat klia och spänna nu. Så jag förväntar mig fler bristningar. haha.. Magen växer ju helt annorlunda med så jag får väl bristningar på andra ställen. Men det e de ju värt. Hela jag är ju ändå full med brisntingar så det spelar ingen roll känns de som.

Jag är dock väldigt nöjd över vikten. Har inte gått över 80 än. :) Med sebastian var jag väl uppe i typ 89 kg nu. Nu har jag varken dubbelhaka eller gäddhäng. haha.. Om man ändå hade ätit lite bättre förra graviditeten...

Jag tror dock inte att magen är så stor nu, tror jag har hoppat ner ett snäpp på kurvan. Men det får vi se på Måndag då jag ska till barnmorskan och mäta igen!

Har även börjat få problem med sömnen, PGA magen. Det är obehagligt att ligga ner, får ha något under magen. Den är ju stor nu, det är jobbigt och vända sig. Då måste man flytta över kudden man har under magen och kudden man har mellan benen! Och ibland blir man yr och mår illa även om man inte sover på ryggen, :P eller så vaknar man av att man är yr och mår illa för man lagt sig på rygg i sömnen....  Får lätt kramp eller sträcker mig när jag vänder mig med. Svårt att somna om efter man vaknat och måste kissa. Och man kan inte tömma blåsan riktigt. Sätter mig o kissar, men sen när jag ställer mig upp, så känner jag mig lika kissnödig ändå, och får kissa igen.. :D Och bebisen trycker mot magen så man får halsbränna och det känns som att maten ska komma upp när man ligger ner. Får sova halvsittandes ibland. :P Haha.. Men det e sånna typiska gravid problem som måånga upplever. Som tur är har jag väärldens snällaste jäkla unge som alltid sover 12 timmar varje natt, och vaknar aaaldrig när jag vaknar.  Nog med klagande!!

Jag längtar efter bebisen så mycket, längtar till han är ute och man har kommit in i vardagen som ensam tvåbarnsmamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback