Yeeey

Just nu känner jag mig oförskämt bra!! :)
Känner mig heelt normal, inte ont någonstans eller problem, inget illamående..
Så nu ska jag tamifan äta lite julkola och SAFT!
Och hoppas på att det inte kommer o biter mig i röven sen,,
Men ska bara äta lite så jag inte mår illa.
Får ta vara på de bra stunderna.

Sebastian har somnat i soffan för en timma sen.
Ska gå o lägga mig med honom om typ 20 min.
Gick ju upp så tidigt imorgon..
Och man vet aldrig om jag blir dålig inatt o inte får sömn.
Så lika bra o lägga sig riktigt tidigt..


Kommentarer
Postat av: hannis

Skönt för dig :) Lite julakola med saft förtjänar du!

2010-12-14 @ 22:03:50
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback