Kan inte denna veckan gå lite fortare..

Hej hej!
Idag fick jag sova 1½ timma extra. Så sköönt..
Sebastian vaknar alltid vid 06.30, men inte idag.

Nu har vi ätit frukost, Sebastian har hjälpt mig att damsuga och plocka upp leksaker. :)
Snart ska vi bada, måste bara torka golven och göra rent fönstrerna i vardagsrummet och köket.
Sebastian klättrar ju upp ÖVERALLT, på borden, på FÖNSTERBRÄDORNA!
Blir så arg på honom, men han lyssnar inte när jag säger till honom.
Vet inte om han inte fattar när jag säger till honom eller om han bara trotsar mig.
Svårt o veta hur hård man ska vara.

Pratar gör han inte så mycket, men han ska hålla på o jävlas hela tiden. <3haha.
Äter gör han inte heller, men det kommer o går med det.

Nu sitter han o grinar på golvet för att han inte fick leka med en platspåse.
Ska sysselsätta honom nu.

Kommentarer
Postat av: i huvudet på en 18 årig mamma

thilian är med sådan så att han ska klättra överallt men inte vill lyssna på mig :) knasbarn vi har <3 :D men världens bästa barn ;)

2010-02-16 @ 10:59:56
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback