Torsdag?

Är det verkligen torsdag, denna veckan har gått riktigt fort.
Imorgon är jag ledig, har ingen lektion. :)
Har redan gått NK A, så sköönt.
Men jag får lämna Sebastian på dagis iallfall, måste sitta hemma o plugga i fred.

Jannie och jag har haft skit kul i skolan.
William och Emil är helt jävla sjuka i huvudet.
Inte ens om man slår ihop deras hjärnor så kommer de inte ut något vettigt..
:P

Nu sitter vi o installerar Debian, rätt kul eftersom det är så enkelt. :P
Sen har vi typ 1000 uppgifter o göra.
Men slår man ihop våra huvven, så.. Blir det inte mycket gjort..
Haha.

Snart kommer Katta med Sebastian, han får vara med mig en stund i skolan. :P
Hoppas inte klassen hatar barn för mycket.






PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: I huvudet på en 18 årig mamma

snälla lärare, jag hade aldrig fått ha med thilian i skolan på en lektion!

2010-01-14 @ 14:31:51
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback