Wäää, så tråkigt

Idag har jag varit på samhällstjänst och nu sitter jag i skolan.
Jätte tråkigt, försöker hitta en praktikplats. :P
Jag vill verkligen inte ha praktik, jag hatar det.

Jag vill uut o festa i helgen,
det var så länge sedan känns de som..
NICOLE, ÄR DU PÅ?

Sebastian blev sååå ledsen när jag lämnade honom idag.
Han ville inte vara på dagis.. Men det var bara för mig o gå..
Inte så roligt, men det hjälper inte om jag står där i all evighet o försöker trösta honom.

Är såå trött, vill bara sova..
Kommer inte på något vettigt o skiva.:P






Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, vi få se om jag får barnvakt, tilda kommer ju ner i helgen också :P så hon måste ju vara med :)



// nicole

2010-01-18 @ 13:52:50
Postat av: Agnetha

Hade inte du praktik på ICA ??? I närheten där du bodde innan...

2010-01-18 @ 19:59:25
Postat av: Anonym

Jag är på :D <3 Sabina



2010-01-19 @ 00:23:34
Postat av: helena LKPG

skulle vara kul med en ny uppdatering snart =)

2010-01-28 @ 16:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback