12.30

Nu har jag varit o hämtat Sebastian.
Jag mår lite bättre förtillfället.
Har ätit en banan och druckit lite mjölk.
Jag är sååå hungrig, känner att jag har lite mer aptit nu.
Men det vänder fort..

Vårdcentralen avrådde mig från o äta för mycket.
Skulle äta ''milda'' saker. Och inte för mycket.
Ska dit imorgon kl 13.45.
Hoppas verkligen att jag blir riktigt undersökt.


Jag funderar på att ta Ikea efter jul.
Sebastian lider ju inte av o få nya saker till rummet efter jul.
Han får ju ändå leksaker på julafton, det är ju inte så kul o få ny inredning till rummet när man är 2½. :) haha.
Behöver nämligen köpa lite mer saker på Ikea.
Men det har jag inte råd med just nu, måste vänta till nästa gång jag får pengar.
Nu har jag bara lagt undan exakt 1700 kr så det räcker till de han ska få i julklapp.
Och det känns ju onödigt att åka till Ikea 2 gånger innan Bebisen kommer.
Måste ha en madrass till Sebbe, och lite lakan till hans säng. Behöver lite andra småsaker också.
Behöver nog iallfall 1000 kr till för o köpa de. Får pengar den 21 igen.


Bebisen håller på o tummlar runt.
Igår låg han me huvudet upp, nu ligger han med huvudet ner.
Skulle gått till Aurora idag, men det blev ju inte så.. :(
Fick ny tid 11/1.. Puuh.. Långt dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback