1a Advent. :)

Ja idag är det första advent. :)
Längtar efter Sebastian som tusan, vill att han ska komma heem nu!
Det snöar så in i helvete ute. Hoppas han kommer hem i säkerhet.
Gillar inte att han ska  ut på stora vägarna....
Det är de värsta med att dom bor där dom bor..

Igår hade jag o mamma de så mysigt. Vi satt o kollade på dansbandskampen.
Börjar bli riktigt spännande.

Idol förstår jag mig inte på dock... Alla dom som är bra åker ut..
Först Andreas, sen Linnea. Inte OK! Nu är det ju uppenbart att Jay vinner.
Varken Olle eller minnah förtjänar o vinna. Fattar inte ens varför i helvete Minnah är kvar.
Hon skulle åkt ut innan Andreas iallafall!! PISS... Blir så less efter varje idol program..

Idag ska jag inte göra nåågotning. Finns inte direkt något o göra i detta värdet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback