8/11-10 Barnmorskan

Hej hej!
Idag var det barnmoskan igen.
Allt var bra med bebisen 147 s/m.

Fick mitt moderskapsintyg,vi gick igenom ultraljudet och jag fick delar av min journal.

Jag fick tid till läkare på fredag eftersom att mitt illamående blir värre och att jag har ont i magen(magkatarren). Så hoppas på att få bra råd från henne. Har även gått ner 1,2 kg på en vecka och det tyckte inte barnmorskan om. Det är ju pga att jag inte kan äta som jag ska. Fick inte gå ner mer i vikt nu sa hon, behöver inte gå upp flera kilon heller men ner ska jag iallfall inte gå.

Nästa tid fick jag den 22/11, om två veckor. Vi tyckte det var bäst med en tidigare tid eftersom jag mår så dåligt fysisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback