aj..

Har kommit någon jävla nerv i klämm ungefär på samma ställe där man har foglossning. Fast lite längre ner. Tror de är sån där ichias eller vad det heter.. Ilar ner i benet.. :/ Tog en varm dusch nyss så förtillfället känns det bättre. Hoppas det håller sig. Mitt illamånede ger inte med sig heller, har haft svårt o sova inatt pga av det. Måste fixa nya tabletter idag. Jag känner mig skit hungrig, men när jag äter så känner jag mig överfull, FAST att jag fortfarande är hungrig. Lika dant när jag dricker, efter 1½ glas känner jag mig helt full. Som att jag skulle behöva spy.. Men jag är fortfarande extremt törstig.. problem.. :P


Har även börjat få riktiga sammandragningar som känns som typ förvärkar.
Upplever att dom gör ondare denna gången än vad dom gjorde med Sebastian.

Och såhär ser ett nyfött barn ut i vecka 24. :)
Så fin.


http://www.aftonbladet.se/wendela/article538306.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback