=] Drygt o komma på nya rubriker varje dag...

Idag har de vart skola och dagis.
Efter skolan var jag med Katarina och Teo en stund. :) Sen skjussade hon mig till dagis. Hämtade Sebbe och hade utvecklingsamtal på dagiset. Det gick jätte bra, bara positivt.

Nu försöker jag få Sebastian att SOVA! Men han vill inte idag..
Jag håller på att tvätta med. 2 fulla maskiner blev det eftersom jag inte hann inte tvätta i helgen.
Brukar bara ha två halvfulla maskiner, och sen någon tvätt handukar eller lakan.
Hinner dock inte tvätta något mer idag, var 1½ timma sen till tiden.. höhö.. :)

Ne, nu får Sebastian vara vaken till han ska sova ikväll. Orkar inte tjabba med honom. Han får hjälpa mig diska istället!! :) Ikväll ska han sova i sin egna säng.. Ska iallfall göra mitt bästa att flytta över honom. Vill gärna att han kommer in i de nu, bara 4 månader kvar till Bebis kommer. Synd om Sebastian om han sover i mitt rum med bebisen när den vaknar och skriker och väcker honom på nätterna. Mycket bättre för honom o sova i hans egna säng. Hur mysigt de än är o ha han brevid mig. :) Måste släppa taget om det.

Bebisen har vart ovanligt lugn senaste tiden.. Hum. :) Tror han sover mycket.. Jag längtar så otroligt mycket just nu. Vill bara att tiden ska gå fortare!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback