haha va?

Anonym om Tiden går..:
Till Wictoria:

Säger du som ger din son micro- lasagne? Det är väl värre än mackor. Massa e- tillsater och skit i det. Jo, visst jävligt nyttigt.

Nicole är en mer perfekt mamma än du är, det är det du avundas och därför måste lägga dig i och klaga, så det känns bättre för stunden,


Svar: Ja jag ger ju inte min son micro lasange varje dag. Han får de max 2 gånger i månaden.
Jag äter det SJÄLV dock många gånger i månaden. Men det är när han har ätit lunch på dagis och jag måste äta snabb lunch hemma.

Haha, javisst.
Jag avundas inte Nicole för 5 öre.
Men jag skiter i hur hon är som mamma. Hon skrev '' det spelar ingen roll hur mycket kvällsmat han äter för han dricker iallfall välling'' Då påpekade jag det, du GÖR INTE ENS KVÄLLSMAT.

Kommentarer
Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!

Nu har jag inte hängt med på allt som har skett här men jag vill gärna säga att Theodor brukar oxå äta micro lasange när jag & Jonas äter det. Va fan e det för människor som kommenterar?

Theodor är exakt lika gammal som Sebbe och Theo åker fortfarande vagn eller står på ståbrädan. Beror på vad han gjort under dagen om han orkar att stå eller inte.

Stå på dej tjejen, jag hejar på dej =)

Kramar

2010-11-11 @ 12:15:05
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback