Hos mormor

Ja vi är hos min mamma nu. :)
Jag har städat lite här.

Usch det var så kallt på stan, vi stannade inte länge.
Jag köpte lite gelé till Sebastians hår och lite kläder till Sebbe som han ska få i julklapp.
Jag ska köpa ett flygplan och typ mat som han kan ''laga mat'' med. Han tycker det är så kul.
Sen får han ju saker från ikea för 1700 kr.
Han kommer få julklappar av mig för totalt 2400 kr, om inte mer. Går säkert o köper saker.. :P
Har lagt undan 1000 kr från förra månaden, som ska gå till ikea. Känns som att pengarna kommer försvinna snabbt denna månaden. :P Men jag har iallfall lagt undan 2500 kr till mat. Jag har inga räkningar denna månaden knappt. och inte nästa heller. Så det blir mycket pengar över och det är ju alltid skönt. :)

Nu kom mamma hem. Jag skriver mer sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback