Humöret på topp.

Vaknade i morse och kollade ut genom fönstret, woow..
Så mycket snö var det länge sedan man såg. :)
Blev genast på bra humör.

Iväg med sebbe till dagis och sen hem.
Vi tog pulkan och Sebbe var så glad så glad!
Stannade en liten stund på dagis och kastade lite snöboll. höhö. :)
Hade velat vara kvar o lekt med Sebbe ute, är så kul när han är så glaad.
Jag ska vara hemma idag och städa, (plugga matte)..

Jag har de så fruktansvärt varmt i min lägenhet. :|
25-26 grader. Jag svettas ihjääl. Måste ha fönster öppna här.
Men hellre för varmt än kallt.

Nu ska jag dra igång julmusik, och börja plocka leksaker och kläder.
Sen ska jag dammsuga och torka golven. Måste diska också och vika lite tvätt.
Har lite o göra innan jag ska hämta Sebbe.
Men jag vill ha helgstädandet gjort så man bara kan ta de lugnt i helgen!
Sebastian åker ju till sin pappa.
Så jag tänker bara ligga o äta godis och vara lat hela helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback