Idag ska vi baka!

Ja idag ska vi baka. Väntar bara på att Sebastian ska vakna.

Jag har vart i skolan idag och han på dagis.
Han ville inte gå dit men när vi väl kom fram blev han glad. :)
Geometriprovet ska jag göra nästa vecka. Så enkelt var det.
Sebb somnade i vagnen på vägen hem.
Han var väldigt trött och protesterade ingenting när vi skulle hem.
Nana vagnen var de första han sa när jag kom.

Jag har precis ätit, åt en sån färdig lasange och grönsaker. Är inte mätt.:( Ska ta en macka nu med. Hoppas att jag inte mår illa av det. Såfort jag äter mig mätt så går det åt pipsvängen.. Men jag orkar inte gå runt o vara hungrig. Har extremt kort stubin pga det. Men tabletterna hjälper ganska bra nu.

Längtar till läkaren på fredag, hoppas jag får mediciner till magen då. Vi ska även prata om förlossningsrädslan. Jag och barnmorskan bestämde att jag skulle få TUL(tillväxt ultraljud) om typ 10 veckor. Såfort bebisen börjar gå över 3,8 -3,9 vill jag bli igångsatt. Nu vet man ju inte, detta barnet kanske inte är lika stor som Sebastian. Men man får ju veta hur många procent över eller under bebisens vikt ligger. Om dom säger till mig att bebisen ligger på normalvikt så tror jag att min rädsla kommer försvinna ganska mycket också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback