Imorgon ska jag lipa!!

Imorgon ska jag lipa hos läkaren. Jag orkar faktiskt inte mer illamående.. :( Jag orkar inte spy, orkar inte ha problem med magen och ha ont i magen. Jag kan inte äta utan att må dåligt.

Jag försöker äta bra saker och försöker äta små portioner  och oftare.
Samtidigt som jag äter Frukost, Middag och Kvällsmat tar jag en Legrigan Comp.
Varannan kväll tar jag järn och varje morgon vitaminer.
Mår jag bättre? Nä! Mår jag sämre? JA!

Förr förra veckan mådde jag hyffsat okej, kände att jag kunde hantera det.
Förra veckan var de KAOS, klarade inte av de.. Höll på o bryta ihop.
Denna veckan har de vart fram och tillbax. Vissa dagar har det varit bättre än förra veckan, andra dagar likadant.

Gud vad jag klarar. Men jag mådde verkligen inte såhär dåligt med Sebastian. :(
Det är mest på morgonen och kvällen jag mår dåligt. Under dagarna så är det bara magkatarr som stör mig.
Men på morgonen är det en kamp o ta sig iväg till skolan och dagis, och varje kväll är det en kamp för att inte spy och kunna somna.
Och jag ska ha praktik nu snart! Det kan jag bara säga direkt att jag inte kommer klara av om jag mår såhär.. Och det suger verkligen!



Idag har jag ätit:

Frukost 8.00:
1½ Macka
en liten liten skål kräm,
Ett glas oboy.

Lunch 11.30:
En liten sallad och lite pommes och vatten.

Mellan mål 14.30:
En macka,
En liten skål yoggi.
Ett glas saft.

Middag:
3 clementiner

Kvällsmat 19.00:
En morot.

Efter moroten har jag kämpat för att inte spy..
Efter varje mål mår jag jätte illa och jätte dåligt..
Jag vågar knappt äta för jag är så rädd för att spy.




Igår åt jag.

Frukost.
2 mackor och mjölk.

Lunch
En korv.

Mellanmål.
En apelsin och en clementin

Middag
Pyttipanna och ett ägg.

Kvällsmat:
Kräm.

Detta är inte mycket, men ändå känner jag mig full i magen hela tiden. Samtidigt som jag är hungrig och mår illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback