Lunch

Nu har vi kommit hem till mamma igen.
Jag dammsugade, diskade och plockade hemma.
Ränsade kylen och tog med mig lite mat hit, så det inte blir gammalt.
Vi ska ju vara här hela helgen. Imorgon ska vi äta lutfisk och mysa igen eftersom det är alla helgons dag! Vi ska ner o titta på kyrkogården med, om Sebastian vågar!

Men nu är ju iallfall Lady här med. Ditte (min katt som bor hos mamma) blev inte alls glad när Lady luffsade in i huset. Haha.. Jag filmade det, ska lägga upp det imorgon.

Sebastian somnade i vagnen för 20 min sedan. Han vägrade gå ur vagnen när vi kom fram till mammas hus, så han fick sitta där. Och ja.. Snark..
Och jag ska äta mat nu, fiskbullar och potatis. OCH kolla på Greys Anatomy! :)
Sebb får äta när han vaknar.

Lär ju skriva fler dryga inlägg idag.
Nuu ska jag springa o PISSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback