Mår inge bra..

Hej hej.
Idag har det vart en slapp dag.
Skolan, hämta Sebbe och sen har vi bara tittat på pettson och findus.

Jag har fixat klart http://pappathobbe.blogg.se/ 's blogg. :) Hehe.
Har fett dålig fantasi just nu, inte lätt o göra bloggar då.
Kan knappt komma på något bra till mig själv.

Men jag ska göra en ny design till mig själv efter Sebastians fotografering i helgen. :)
Då kan jag ju använda lite bilder där ifrån!! :)
Jag håller på o gör en blogg till med, men jag har så extremt svårt o komma på något bra. Man vill ju göra något som man står för också. Som man själv verkligen tycker är fint!

Sebastian har somnat på soffan. Han har sovit i typ 15 min. Måste väcka honom nu... :| Elakt.. Men jag måste de.. Han somnar aldrig ikväll annars.

Ja, Sebastian har ju fotografering i helgen. :) Så det blir massor med bilder från det på lördag!
Jag ser väldigt mycket fram emot det. Hoppas att korten blir bra.

Ja annars så mår jag fan inte bra alls. Trött, mår illa(JÄTTE ILLA!),är yr och snurrig.. Känner mig inte alls pigg.. :( Tror inte att mitt järnvärde är så bra.... Jag ska till barnmorskan på måndag 22/11 och på onsdag 24/11 ska jag till vårdcentralen. :) Dom var snabba på att ge mig en tid efter jag var hos mvc läkaren. Och den 30 november ska jag till aurora(o prata om förlossningsrädslan). Så i början på december hoppas jag att jag mår MYCKET bättre. Att må fysiskt dåligt såhär länge som jag har gjort sätter sig på psyket.. Blir en ond cirkel. 

 


Kommentarer
Postat av: kickan

Fint namn.. min son heter också Sebastian :)

2010-11-18 @ 23:41:09
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback