Nu är vi hemma

Har blivit många korta dryga inlägg idag. Ska sluta med de, haha.

Men nu är vi iallfall hemma igen, vi har köpt en liten pumpa! :)
Dom hade bara jäätte stora eller mellan små på typ 1,8 kg.
Så det fick bli en liten. Men För Sebastian är det ganska stort!

Jag har sånna problem med o äta mat. Har extrem magkramp/magkatarr, bränner o svider i magen o massa.. Det är så hemskt! Idag har jag ätit två gånger.. Det är för lite! Jag måste äta mer nu när jag är gravid. Men jag har ingen aptit heller iom att jag har så ont. Och jag får ju som sagt inte äta min medicin.. :( Men jag ska ringa till vårdcentralen nästa vecka. Något måste det finnas som kan lindra dehär lite..

Är så rädd för o spy med, det är en stor anledning till att jag inte vågar äta någonting. I denna veckan med Sebastian vägde jag 8-9 kilo mer än vad jag gör nu! Jag har gått upp 4 kg fram tills nu. Men Sebastian hade jag gått upp ungefär 11 kg. .. Lite skillnad. Och allt beror på att jag inte klarar av o äta. Jag är iofs glad över att jag inte har gått upp så mycket.. Men så länge jag inte går ner i vikt så är det väl okej. Jag låg ju bra med mitt BMI innan jag blev garvid nu så jag har ju iallfall en del kilo tillgodo.  Sen vet jag inte om jag har ont i magen hellr för att jag är hungrig? Min mage o hjärna sammarbetar väldigt dåligt ihop just nu.. Började iallfall med järntabletterna igår. Ska börja äta mina vitaminer regelbundet med. Tror inte jag får i mig det jag behöver genom maten..

Nä nu ska jag Väcka Sebbe-sömntuta!! Han ska somna om vid 8 igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback