Trötta

Allt gick bra hos barnmorskan.
Järnvärdet låg på 118 så jag ska börja med järntillskott.
Har bara gått upp 4 kg än så länge, totalt. Så det var bra med.
hjärtljuden låg på 157
Måste dock tänka på vad jag äter säger hon, annars kommer inte illamåendet gå över.
Kan inte skriva mer för sebbe vill ha uppmärksamhet. :)



19.00
Nu har vi lekt, badat och hållt på. Så nu är Sebastian nööjd, så jag kan skriva lite till! :)

Jag tror att jag kanske lyckats matförgifta oss. :P
Lagade köttfärsås på köttfärs som luktade lite konstigt. Den har blivit halvt upptinad några gånger när Sebastian öppnat frysen och jag inte märkt det.
Sen vet jag ju att mitt luktsinne är väldigt kännsligt. Så jag tänkte att jag bara nojjade..
Men nu nojjar jag över att vi inte borde ha ätit det.
Okej om jag blir sjuk. Men samvetet klarar inte riktigt av att Sebastian också är sjuk isf..
Nästa gång ska jag göra som min hjärna säger till mig..
Hoppas iallfall vi slipper matförgiftning..
Det var ungefär 4-5 timmar sedan vi åt nu.
Jag har inte vågat äta något mer efter maten..
Men Sebastian har ätit med god aptit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback