Tvätt,tvätt.

Hallåj.
Håller på o tvättar nu.. Tråkigt..
Sebastian har precis somnat, har försökt få han o sova middag sedan kl 13.30..
Han får sova typ 50 min till, sen så får han vakna.. Han var så trött..

Jag ska ner till tvättstugan o se om kläderna är torra.. Sen ska de vikas..
Vet inte vad jag ska laga för kvällsmat. Är bara så trött idag.
Jag hade med behövt sova. Måste in i förådet med o se vad de finns för julgrejjer där.

Imorgon är det skola och dagis. Jag ska plugga röven av mig, hela dagen + kvällen.
På onsdag har jag prov i geometri. Vill ha skiten överstökad.
Förra veckan kunde jag inte göra provet eftersom hon inte hade förberett nått.

Jag hatar att inte ha någon energi. Sååå mycket som jag hade velat ORKA göra.
Snark..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback