Barnledig lördag.

Jag är så jävla trött på att ha ''magkatarr'' på morgonen. Jag kan inte stå upp.. Det svider i hela jävla magen, bränner! Jag äter alltid frukost det första jag gör när jag vaknar. Men ändå har jag så ont. Fick tvinga mig ner till tvättstugan vid nio. Kan knappt gå så ont gör det. Och jag måste diska nu och sen måste jag städa. Har inte tid o ha ont. Vill bara få allt översökat. Men ne.. Jag måste sitta här o ha ont istället.. Tycker synd om mig själv..

Sebastian har det nog jätte roligt nu. Tur är väl det. Får glädja mig med det. :)

Kommer med lite bilder på magen sen.
Gick ju in i vecka 23 igår, tiden kan gå lite lite fortare tycker jag..

Tvättar lite bebiskläder idag. Hade knappt ingen tvätt. Så, lika bra o utnyttja tvättpasset :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback