Exakt två månader till julafton idag!

Julen är ju så härlig tycker jag.
Längtar efter att få julpynta och klä granen. :)
Måste fixa en adventsljusstake med.

Vi har varit lite på toys'r'us idag.
Funderar på vad jag ska köpa till Sebastian i julklapp.
Blir inte överdrivet många julklappar.
Han får ju av mamma och sen pontus sida.
Han har ju så extremt mycket leksaker redan!

Han förstår ju mer denna julen och det är kul.:)
Han ska självklart ha en julkalender med blandade saker.
Godis eller någon sak, någon peng(han älskar o lägga pengar i sparbössan).
Men mest godis blir det väl. En liten godisbit om dagen har inte dödat någon.
Han är lydig med, säger jag att han bara får ta en om dagen, så klarar han det.
Det är ju det som är det roliga, att vänta och längta tills nästa gång man får ta en godis.

Han ska ha den jag hade när jag var liten.
Nummer från 1-24 och sen är det små ringar man knyter fast sakerna i. :)
Lägger upp kort på de sen 1december.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback