Hemma själv!

Hej hej.
Nu har jag vart på dagis en stund med Sebastian.
Dom tyckte jag skulle gå hem.. Så jag gick hem.. ungefär..
Han trivs där, jag trivs inte super bra med detta dagiset..

Men jag har pratat med fröknarna och dom har förklarat för mig. Kan inte skriva ingående om något ''problemen'' jag har med dagiset, eftersom det är sekretess. Det är bla ett barn dom har problem med, som är lite utväcklingstörd. barnet är ny där på dagiset(inte lika ny som sebastian, ''den'' har varit där i kanske 3 månader) och dom har precis lärt känna barnet också. Och föräldrarna har nog inte riktigt velat förstå att det är något fel på barnet. Men barnet ska förhoppningsvis få en stödperson nu. Detta barnet skrämde Sebastian i början, han blev orolig och fröknarna hade inte tid med Sebastian eftersom dom var tvugna o lägga nästan all enegri på det andra barnet. Det gjorde att vi inte kände oss så välkommna.

Och sen är det lite hur saker och ting går till där som jag inte riktigt är van vid. Sebastians förra dagis var så litet och lugnt. Många fröknar och färre barn. Och nu är det massor av barn och inte så många fröknar. I början var Sebastian väldigt förvirrad, men han har vant sig och nu tycker han bara det är roligt. Verkar som att han har otroligt mycket roligare på detta dagiset än de förra.. Bara jag som är EXTREMT höns-mammig av mig. Men det kan jag inte hjälpa heller, Sebastian är mitt allt och jag vill bara se till att han har det bäst.


Nu ska jag iallafall jag ta mig en frukt och titta på kungarna av tylesand. Sen ska jag städa och diska.


Hoppas att min lilla pojk har det roligt och får uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback