Inskolning idag

Japp första inskolningsdagen var idag. :)
Sebastian älskade det nya dagiset, mycket mycket större. Fler barn, fler leksaker. Det ver otroligt uppskattat av honom. Helt exalterad var han i två timmar. Han ligger o sover nu, men vaknar nog snart.

Jag har skit ont i halsen, men jag har ingen feber eller något.. Fattar ingenting. Nu ska jag diska och sen efter det ska jag väl bara leka med Sebastian. :)


17.15
Nu ska vi snart gå en runda till affären. :) Sebastian har spring i benen och jag måste ha Alvedon för halsen.
Har suttit och lyssnat på Bebisens hjärtljud jätte länge. Låter så högt nu. Har kännt sparkar HEELA dagen. Detta blir nog en stor bebis, en stark bebis med säkert. Ska be om ett ultraljud sen för o se hur stor den är. Tänker inte föda ett barn över 4000g igen. Då får dom sätta igång mig innan den hinner bli så stor. hoho.. Men det har vi redan pratat om och det förstod barnmorskan. Sebastian fasnade ju med sina axlar..aj.. Det är min största rädsla, en stor bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback