Jag..

Jag skriver om vad fan jag vill i min blogg.
Vad jag skriver om och vad jag lägger min enegri på är mitt val. Ett inlägg tar max 5 min.
För er som tror att jag sitter o bloggar o lägger hela mina dagar på att skriva här...
De jag gör om dagarna är att ta hand om Sebastian, laga mat, leka med honom och plugga ungefär.
Om jag väljer o snacka skit om Nicole är det mitt val, alla snackar skit om någon/något. Jag är inte den ända i världen som snackar illa om folk. Det har ni nog ALLA gjort som kommeterar min blogg. Om ni inte tycker det är intressant o läsa om vad jag skriver här, så får ni väl sluta läsa. :) Jag skriver precis vad jag känner för. 
Jag är inte omogen, jag tar hand om min son. Aldrig någon som klagat på hur jag tar hand om honom.  :) . ;) Till skillnad från andra.

Sen så säger jag bara sanningen om saker. Och det är inte olagligt.
Kan inte hjälpa att hon inte kan stå för nått hon gör eller säger,, eller har sagt.. osv

Kommentarer
Postat av: karin

Hej

Du känner inte mig men jag känner Nicole!

Jag håller med dig till 100%...

Jag älskar sanningen och den svider jävligt!

Men du skriver jättebra och ärlighet varar längst,fortsätt så!

2010-10-06 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback