Lördag

Hail.
Idag är det lördag.. Sebastian är hos sin pappa.
Han hade ingen feber i morse och dom vill så gärna ha honom så.
Han dör inte av det.

Jag har tvättat lite och bara glott på tv, badat och bara tagit det lugnt.
Imorgon ska jag åka till Sabina. Sebastians farmor får lämna av honom där.

Sabina är min ända rediga vän, vi ses inte så ofta, båda går i skolan och vi bor på olika orter.
Men hon ställer alltid upp för mig! Hon tjaffsar inte med mig  för hon vet hur jag fungerar.
Vi går jäkligt bra ihop. Vi har varit vänner i mer än två år nu. Jag är så tacksam över att jag har en riktig vän som inte är falsk mot mig. Hon är den enda just nu som bryr sig om mig. Just nu när jag behöver stöd som mest och behöver folk som verkligen bryr sig. Så är det EN som bryr sig. :) Men en är bättre än ingen, och sålänge man har någon så går allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback