NI FÅR GÄRNA KOMMA MED FÖRSLAG PÅ NAMN

Just nu på top 3.

1. Charlie - 28%
2. Alexander - 22%
3. Samuel - 15%



Lutar åt att jag kommer välja Alexander eller Phineas. :)
Jag ville först, innan Sebbe kom ut, att han skull heta Alexander.
Men när han kom ut så var det ingen Alexander. :)
Man vet ju faktsikt inte förren bebisen kommer ut.

Charlie trodde jag inte skulle bli så poppis.
 
Min favorit lista ser ut som namnen är placerade i röst-listan.

1.Alexander
2.Phineas
3.Samuel
4.Charlie
5.Rasmus
6.Max/Maximilian
7.Mikael.

NI FÅR GÄRNA KOMMA MED FÖRSLAG PÅ NAMN
Jag har verkligen SKIT svårt att hitta bra pojknamn!
Är det nått jag fasnar för som ni kommer med, så slänger jag in det i röstlistan! :)
Jag är ganska tråkig när det gäller namn med, jag gillar vanliga namn väldigt mycket.. :P
Men skit i det, skriv namn ni tycker är fina!




Rösta rösta rösta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sixten,Texas,Walter,Harry,river,noel,frode

Milton,Ike,Lexus,Derek,Lee,Malte,Elis,Tristan,Collin,Wilmer,Scott,Oscar,Victor,Hampus,Lukas,Mille,Troy,Dante,Emil,Rasmus,Albin,Joel,Jon,Hugo,William,Eliaz,Filip,

2010-10-19 @ 20:43:55
Postat av: Anonym

Milian, silas, Levi, Lukas, Rasmus :)

2010-10-19 @ 21:22:13
Postat av: T

Det finns mycket att betänka inför ett sådant här val. Alexander är ju lulz för det heter Hertzberg.



Charlie är lulz p.g.a. "Charlie bit my finger"



Max är lulz p.g.a. senaste avsnittet av How I met your mother (S06E05)

2010-10-19 @ 21:31:44
Postat av: Madde

Hej Wicky! :)



Elias är ett fint pojknamn ju!

2010-10-20 @ 11:53:07
Postat av: Agnetha

Hej. Jag såg en TV-serie för något år sen om unga ensamma mödrar. Där var en liten underbar kille som hette Silas.Gillar nog namnet bara för att killen var så härlig :))

2010-10-20 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback