5 Dagar kvar. 4 imon

Godkväll, snart godnatt.
Försöööker tänka på saker som är roliga istället för saker som gör mig arg.
imon är de 4 dagar kvar till UL och imorgon ska vi även till BVC, det är alltid kul.
Se hur stor pojken är!

Ska även till arbetsförmedlingen i veckan. minns inte vilken dag.
Ska käämpa mig till skolan denna veckan, hoppas jag mår bättre o att värken i magen försvinner.
Det är antagligen ett tecken på att jag ska ta de LUGNT men jag måste gå till skolan om jag ska klara matten, för svårt för o jobba hemma med den. Behöver hjälp ganska mycket. Nya saker hela tiden.

Detta är sista veckan för Sebastian på sitt dagis!
Sen blir det nytt dagis för honom. Spännade och tråkigt på samma gång.
Men det blir så mycket enklare för mig o byta dagis. Har typ 3 min till det nya dagiset nu istället för 20 min som det var till förra, åt fel håll dessutom.

Kim om du läser bloggen kan du väl ringa mig. Jag kan inte ringa från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback