:) Fosterljud idag

Hej hej.
Vi har varit vakna sedan 5.30, Sebastian vaknade först. Låg och låtsas pratade i telefon.
''Hej hej, Jaa!, mm!, Mamma nana, jaa, Sebbe mamma nana, jaa. jaaaa.. Heeejdåå!''
Haha så gulligt, började skratta o sen var de kört o somna om. :P

Idag ska jag till barnmorskan och lyssna på fosterljud.
Sebastian ska följa med såklart, han har inget dagis idag.
Sen ska jag till skolan och ha möte, sen ska jag posta brev.
Sebastian ska nämligen byta dagis nu, till Pilbäckens dagis. :)
Det ska bli spännande. 4 oktober är det inskolning tror jag.

Nu ska jag typ glo på tv en timma, sen ska vi dra :)



15.00
Nu har vi precis kommit hem. Blev ett jäkla rännande på stan.
Det gick jätte bra hos barnmorskan. :) 125Hb, gått upp 3 kg, wöö. :|
Fosterljudet gick också bra, hon hittade hjärtljud direkt, 148s/m.

Sen gick jag till skolan, ska få göra högskoleprovet och det betalar basement åt mig. (Y) Wuhuu!
Så 23 oktober ska de ske, fick lite prov från tidigare år som jag ska plugga på. :)
Jätte bra för mig o ha de gjort ifall inte betygen räcker till.

Nu ska jag diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback